לחסוך זמן במטבח: טיפים לייעול נכון של העבודה במטבח

ההתעסקות בבישולים לוקחת מכם יותר מדי אנרגיות? הנה כמה טיפים כיצד לחסוך זמן עבודה במטבח:

קופסאות זה שם המשחק.

1. הכנת מזונות מראש והקפאתם.
הקדישו יום אחד לתיכנון ובישול האוכל שתאכלו במהלך השבוע והכינו הכל באותו היום. את האוכל תאכלו להקפיא בצורה מסודרת בקופסאות, כך תוכלו לחסוך זמן עבודה במטבח וגם להנות מארוחות מוכנות להמשך השבוע.

 

2. קנו מוצרים מוכנים. 
ישנם מספר מוצרים בסופר שיכולים לעזור לכם לחסוך זמן עבודה במטבח, כמו סנפרוסט, חטיפי תיבול, שום קפוא, עגבניות מרוסקות, ירקות כבושים וכו’. אלו מוצרים שכדאי לקנות כאשר אין לכם הרבה זמן לבשל, חוסר זמן וטעים לא פחות.

ירקות קפואים. אפשר גם להכין לבד.

3. בצעו עבודת הכנה.
נסו לתכנן סדר עבודה לפי זמן ודרישות. למשל, תחילה עשו את כל החיתוכים והטיפול בירקות, ורק אז התחילו לבשל. עם זאת, כדאי לבדוק אם ישנם פעמים שבהם תוכלו לחסוך זמן כזה על ידי הכנת כמויות גדולות של מזון ואז חלוקן למזונות שונים. לדוגמא: חיתכו כמות גדולה של בצל בבת אחת, ופצלו אותו למזונות שונים. 

 

4. שימוש בכלי מטבח מקצרי זמנים.
בדקו אילו כלים יכולים לסייע לכם בחיסכון בזמן. למשל, אם יש לכם מכונת פסטה, תוכלו לבשל פסטה תוך 10-15 דקות. בנוסף, תוכלו להשתמש בקוצץ מזון ידני/חשמלי לחיתוכי ירקות ודגים/עופות.

קוצץ ירקות חשמלי. חוסך זמן ובלאגן.

5. ניקיון המטבח.
ניתן לחסוך הרבה מאוד זמן כאשר עובדים במטבח מסודר. נסו לאפס את שטח העבודה כל כמה דקות, חווית הבישול תהפוך לנעימה יותר, נקיה יותר, ומהירה יותר. 

עגלת קניות
0
סל הקניות שלך
  • No products in the cart.
דילוג לתוכן