איך לעצב מרפסת שמש?

עיצוב המרפסת היא משימה מאתגרת ומהנה בו זמנית. כדי לעצב מרפסת מוצלחת, נדרש תכנון ומחשבה על השימוש המבוקש למרפסת, הסגנון העיצובי המועדף והתקציב הזמין. הנה כמה עצות כדי לעצב מרפסת מוצלחת:

1. חשוב להחליט על השימוש המבוקש למרפסת. האם זו מרפסת שכנים, מרפסת לשבת ולאכול או מרפסת גינה? החליטו על השימוש ועצבו בהתאם. 

2. חשוב לקחת בחשבון את מזג האויר האקלימי באזורך. אם המרפסת ממוקמת באזור חם ושמשי, יש לבחור ריהוט ואביזרים העמידים בפני קרינת השמש ובמזג האוויר החם. באזור קר וגשום, עשוי להיות עדיף לבחור ריהוט ואביזרים העמידים בפני מים.

עיצוב מרפסת צרה וארוכה // Pinterest

3. השימוש בצבעים ובצורות יכול לשדרג מאוד את עיצוב המרפסת. ניתן להשתמש בצבעים עזים לציון נקודת מוקד במרפסת או להשתמש בצבעים בהירים יותר להגיע למרקם רך ומזמין.
4. בחרו ריהוט עמיד ונוח לשימוש. מרפסות נוטות לצבור אבק ומזג האויר עלול לשחוק מהר את הריהוט בהן. על כן מומלץ לבחור ריהוט עמיד למרפסות שלא ינזק עם הזמן. 

שילובי עץ וצמחים. // Pinterest

5. לאוירה נעימה וביתית, כדאי להוסיף צמחים, כגון צמחי תבלין או פרחים, וכן לבחור בתאורה מתאימה עם נורות, פנסי קיר או נרות.

עיצוב כפרי, במבוקים ופרנזים. // Pinterest

6. בכדי להפוך את המרפסת לחמימה ונוחה יותר, ניתן גם להוסיף מזרונים, כריות וכיסויי טקסטיל שיעניקו למרפסת אווירה נעימה ומזמינה.

עיצוב קלאסי בשילוב עץ אלון // Pinterest

בסופו של דבר, חשוב לזכור שעיצוב המרפסת צריך להתאים לסגנון הבית ולהיות נעים ונוח לשימוש.

עגלת קניות
0
סל הקניות שלך
  • No products in the cart.
דילוג לתוכן