איך לנקות את הבית – לפסח ובכלל

נקי לפסח ולכל ימות השנה.

למה שהבית יהיה נקי רק בפסח (אם בכלל?) האמת שיש אינספור תירוצים למה – העבודה, הילדים, הבישולים, הזמן הקצר והמלאכה שלא נגמרת. ובכל זאת, אין סיפוק גדול יותר מבית נקי ומצוחצח. אספנו עבורכם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לנקות את הבית לפסח, וליתר ימות השנה.

1. תכננו מראש.
ניקיון הבית יכול להיות מפרך ומאמץ אם אינכם מתכננים קדימה. חשבו על רשימת המשימות שצריך לעשות והקפידו על הזמן שאתם מבצעים את הניקיון. 

2. פעלו בשטחים נפרדים.
אם תנסו לנקות את הבית כולו בו זמנית, תתקשו לסיים את המשימה. כדי להפחית את ההתעסקות, פעלו בשטחים נפרדים וסיימו כל אחד מהם לפני שתמשיכו למקום הבא.

3. הפעילו את המכונת כביסה באופן קבוע.
כביסת מצעים, מגבות ובגדים יכולה להוריד את הרמה של חיידקים בבית ולשמור על הריח הטוב שבו. תנו לעצמכם מטלה, לפני כל משימת ניקיון הפעילו מכונה/מייבש לניצול זמן מירבי. 

4. נקו את החללים הציבוריים קודם.
החללים הציבוריים, כמו הסלון והמטבח, הם המקומות שאנשים הכי הרבה זמן מבלים בהם. תנו עדיפות לניקיון החללים האלו לפני שתתחילו לנקות את החדרים הפרטיים. 

5. תכננו על מקום לכל דבר.
אם תמצאו מקום מסוים לכל דבר בבית, זה יהפוך את הבית שלכם להרבה יותר מאורגן ומסודר. למדו גם את הילדים היכן נמצא כל דבר. 

אקונומיקה. החברה הכי טובה שלכם.

לקינוח, קבלו 3 טיפים לניקיון הבית לפסח:

1. ניקוי עמוק.
אם במהלך השנה ביצענו ניקיון שטחי לפנים החדרים, הארונות והספריה, לפני פסח יש לבצע ניקיון עמוק ויסודי בכל חלקי הבית, ולא רק כלפי חוץ. לכלול את השטיחים, המרפסות, המקלחות והשירותים. ניקוי עמוק יסייע להסיר כל כך הרבה מזיקים, חיידקים ושומנים שעלולים להתחבר למוצרי הפסח. זו הזדמנות נהדרת גם עבור מי שלא שומר על מנהגי החג.

2. הפצת ריחות נעימים.
אחד הצעדים החשובים בניקיון הבית לפסח היא להביא לתוך הבית ריחות נעימים ומרעננים, כמו לבנדר, לימון ותפוז. ריחות אלה יכולים לסייע למחוק את הריחות הכבדים שעלולים להיות קיימים בבית ולהקנות אווירה קלילה ונקיה.

3. המטבח – גולת הכותרת.
מלבד התחלופה לכלים כשרים לפסח (למי שמקפיד), כדאי לנצל ניקיון זה כדי לזרוק ולחדש, לפנות ולנקות. מסיר שומנים ואקונומיקה (לא ביחד!) יהפכו לחברים הקרובים שלכם בתקופה הקרובה. זה הזמן לקרצף את שאריות השומן מהתנור, לאפס את המקרר, לנקות כלי מטבח שימושיים כמו מיקרוגל, מיקסר וכמובן ארונות ומגירות ביסודיות של פעם בשנה.
שטיחים וסלונים – ניתן לקבל עזרה ממקצוענים או לנקות לבד בעזרת תכשירים מתאימים.

3 מוצרי הניקיון הכי נמכרים שלנו לפסח:

1.

2.

3.

עגלת קניות
0
סל הקניות שלך
  • No products in the cart.
דילוג לתוכן